Μετά τήν παραίτηση τής κ. Μ. Γκουγκουσκίδου θα ορκιστεί δημοτικός σύμβουλος ο Χ. Λεβέντης


 Μετά τήν παραίτηση τής κ. Μαρίας Γκουγκουσκίδου από δημοτική σύμβουλος, θα ορκιστεί ο επόμενος με τούς περισσότερους ψήφους από τήν παράταξη "Δήμος Ορεστιάδας Τόπος νά Ζώ" ο Χρήστος Λεβέντης!

Όπως έγραψε στόν πρωσοπικό του λογαριασμό στό facebook ο κ. Λεβέντης αναφέρει τά εξής:

Σήμερα δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από τον Δήμο Ορεστιάδας να καταθέσω τα στοιχεία μου για να παραστώ στην ορκωμοσία του νέου Δημοτικού Συμβουλίου για τον Δήμο Ορεστιάδας.


Βρίσκοντας λίγο χρόνο στην εφημερία #Ουρολογικο_ιατρειο_ΓΝ_Διδυμοτειχο νιώθω την ανάγκη να γράψω τα κάτωθι , όπως τα σκέφτομαι τούτη την περασμένη ώρα…!


Στην ζωή μου έχω μάθει να επενδύω σε ανθρώπους και όχι σε υλικά αγαθά.‘’Σε αποφάσεις δευτερευούσης σημασίας χρήσιμο είναι να εξετάζουμε τα υπέρ και τα κατά. Σε κρίσιμα ζητήματα όμως η απόφαση πρέπει να προέρχεται από καρδιάς’’.Με την Μαρία η απόφαση ήταν από καρδιάς!! Στην ιστορία κάθε επιτυχίας θα βρεις κάποιον που πήρε μια θαρραλέα απόφαση!!


Ευχαριστώ θερμά όσους συμπολίτες μου με τίμησαν με την ψήφο τους, δείχνοντας έτσι την εύνοια τους στο πρόσωπο μου!!!

Είναι Μεγάλη μου Τιμή και χαρά (και για εμένα επιτυχία) που θα συμμετέχω και θα υπηρετήσω, πρώτα ο Θεός, στο πρώτο Δημοτικό Συμβούλιο, με την έναρξη της νέας 💯ετίας από την ίδρυση της Νέας Ορεστιάδας!!


Εύχομαι σε όλους όσους θα συμμετέχουν στο νέο ΔΣ καλή επιτυχία στα καθήκοντα τους με γνώμονα το καλό του Δήμου μας!!

Καλές γιορτές, καλά Χριστούγεννα σε όλους, με Υγεία και χαρά στο σπιτικό σας!!

#levedis_orestiada

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

“Έφυγε” αιφνιδίως ο Δημήτρης Γοδοσίδης – Από την πρώτη στιγμή στα μέτωπα της φωτιάς

Συκοφαντίες απο τήν παράταξη τού Δ. Παπαδόπουλου για τήν Μ. Γκουγκουσκίδου

Γκιουζλεμέδες(πιτάκια) από τά Πετρωτά Έβρου (Συνταγή)