Γκιουζλεμέδες(πιτάκια) από τά Πετρωτά Έβρου (Συνταγή)


Γκιουζλεμέδες, Πίτα στο τηγάνι γεμιστή με τυρί και αυγό. Παραδοσιακή πολύ νόστιμη από τά Πετρωτά Τριγωνου Έβρου

Υλικά


Υλικά για την ζύμη
1 ποτήρι χλιαρό νερό,
1 κουταλάκι αλάτι,
2 κουταλιές ξύδι
750γρ αλεύρι περίπου για όλες τις χρήσεις
Υλικά για την γέμιση
500γρ τυρί φέτα
2 αυγά
2 κουταλιές ελαιόλαδο
ελαιόλαδο για το τηγάνι
Ζυμώνουμε μια μαλακιά ζύμη χωρίς να κολλάει και αφήνουμε να ξεκουραστεί 10 λεπτά, κόβουμε σε ίσα κομμάτια, πλάθουμε μπαλάκια, τα ανοίγουμε σε φύλλο όχι πολύ μεγάλο να γίνει ένας φάκελος
.Γεμίζουμε κάθε φύλλο με την γέμιση μας.
Ζεσταίνουμε το τηγάνι μας με λίγο ελαιόλαδο.
Τηγανίζουμε και από τις δύο πλευρές να ροδίσουν καλά.
Πηγή: cook-bake.gr


Σχόλια

  1. Καλό θα είναι να αναφέρετε την πηγή σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια στον Σάκη Τσομπανιδη που με μπλόκαρε απο την ομάδα γιατί τόλμησα να επισημάνω να βάλει την πηγή τις συνταγής μου γκιουζλεμέδες από τα Πετρωτά. Εύγε πάντα τέτοια, έτσι να φέρετε στους πατριώτες σας και γενικά στους ανθρώπους. Είμαι χρόνια στον χώρο της μαγειρικής και ζαχαροπλαστικης και θα σας έδινα ευχαρίστως οποία θρακιωτικη συνταγή θέλατε. Λυπάμαι πραγματικά. Ευτυχώς δεν είστε από τα Πετρωτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ λυπάμαι πού ενώ σάς διαβεβαίωσα πώς θά γράψω τήν πηγή εσείς συνεχίσατε νά μάς κατηγορείτε!

      Διαγραφή
  3. Φυσικά και την γράψατε αν και με αμφισβήτησατε. Αλλά το να με πετάξετε από την ομάδα σας για το ότι είπα αλήθεια και δεν σας έκανα αναφορα με ξεπερνά. Έχω ομάδα δική μου μαγειρικής με 250.000 μέλη. Ευτυχώς δεν φερομαι έτσι στα μέλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Θρακιώτικο Μαλεμπί (Συνταγή)

Εκμισθώθηκε το αναψυκτήριο στο Σπήλαιο Τριγώνου Ορεστιάδας