Θρακιώτικη γλυκιά κολοκυθόπιτα από την Ελαία Έβρου της Κατερίνας Κριθου



Θρακιώτικη γλυκιά κολοκυθόπιτα της Κατερίνας Κριθου

Μοναδική συνταγή από την γιαγιά της. Μιά υπέροχη γιαγιά που ζούσε μέ τόν παππού της σέ ένα χωριό του νομού Έβρου στήν Ελαία Τριγώνου.

Η γιαγιά της είναι η Λουλούδα Γεωργίου τό πατρικό της από Πεντάλοφο. Ο παππούς της ο Απόστολος Ανδρέογλου. 

Η Κατερίνα ζεί στην Αθήνα και έχει 2 παιδάκια, φτιάχνει γλυκά κουταλιού, μαρμελάδες, λικεράκια, αλμυρά κ γλυκά μπουφέ και πίτες!


Έχει σελίδα στό facebook

https://www.facebook.com/groups/445792406064198/?ref=share_group_link



ΣΥΝΤΑΓΗ

Υλικά

1 κιλό κολοκύθι 

1 κούπα φρυγανιά

2 κσ κανέλα

2 κούπες ζάχαρη

1 βανίλια


Ζύμη

3,5 κούπες αλεύρι

2 κσ ελαιόλαδο1 κσ ξύδι

1 κούπα χλιαρό νερό

1 φακελάκι μαγιά

1/2 κουταλάκι του γλυκού αλάτι

1/2 κούπα αραβοσιτέλαιο γιά νά λαδώσω τά φύλλα μου

1 αυγό με λίγο νερό για άλειμα από πάνω

Οδηγίες μαγειρέματος


Βήμα 1

Ανακατεύω τα υλικά για την ζύμη και αφήνω να φουσκώσει το ζυμάρι.

Βήμα 2

Σε μια κατσαρόλα τρίβω το κολοκύθι και προσθέτω λάδι και τσιγαρίζω, βάζω βανίλια, ζάχαρη, κανέλα καί φρυγανιά

Βήμα 3

Αφήνω να κρυώσει. Ανοίγω τα φύλλα μου εγώ άνοιξα 7 μέ αυτή τη ζύμη γεμίζω και κάνω μπαστούνια. Λαδώνω τό ταψί μου καί γεμίζω. Ψήνω στούς 180° γιά 1 ώρα.

Βήμα 4

Λαδώνω τα φύλλα μου ένα ένα πιτσιλιστά

Βήμα 5

Στό τέλος πού έχω ολοκληρώσει την πίτα μου αλείφω με ένα αυγό και λίγο νερό την πίτα μου

Cookpad.com

trigono.blogspot.com





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Θρακιώτικο Μαλεμπί (Συνταγή)

Γκιουζλεμέδες(πιτάκια) από τά Πετρωτά Έβρου (Συνταγή)

Εκμισθώθηκε το αναψυκτήριο στο Σπήλαιο Τριγώνου Ορεστιάδας